Palvelusafari

PALVELUSAFARI

 

Palvelusafari on työkalu, jolla voit varmistua oman palvelusi toimivuudesta. Saat sen avulla selville, miltä palvelusi näyttää käyttäjän silmin tarkasteltuna. Palvelusafarin tilaamalla saat kokonaisvaltaisen raportin siitä mikä palvelussasi toimii ja mitä sinun kannattaa kehittää edelleen.

 

Käyttökohteet

Palvelusafari sopii kaupallisten tai julkisten palveluiden toimivuuden arviointiin. Palvelusafarin avulla voidaan arvioida palvelu, joka pystytään toteuttamaan kokonaisuudessaan yhden käyttäjäkohtaamisen aikana. Jos palvelusi muodostuu useammista kohtaamisista asiakkaan kanssa, voidaan näistä ensimmäinen ottaa palvelusafarin kohteeksi.

 

Palvelusafarin tarkoituksena on tunnistaa palvelusi toimivat osa-alueet ja ne kohdat, jotka vaativat kehittämistä. Hyvin toimivalla palvelulla parannat käyttäjäkokemusta, lisäät asiakastyytyväisyyttä ja pystyt lisäämään asiakkaiden määrää.

 

Toimitusprosessi

Kun olet tehnyt tilauksen, koulutettu asiantuntija tekee suunnitelman palvelusi käytöstä. Voit halutessasi tilauksen tekemisen yhteydessä esittää tarkempia toiveita siitä, mitä palvelua ja miten tahtoisit testattavan.

 

Tutustumme palveluusi etukäteen siitä saatavilla olevien tietojen kautta. Sen jälkeen tulemme paikan päälle kokeilemaan palveluasi käytännössä. Dokumentoimme vierailumme ja koostamme tästä kaikesta raportin. Toimitamme raportin sinulle ja käymme sen tulokset läpi kanssasi puhelimessa yhdessä sovittuna ajankohtana. Autamme sinua mielellämme myös kehityskohteiden käytännön toteutuksen suunnittelussa ja toteutuksessa.

Palvelun sisältö

 

Palvelusafarin suunnittelu

Matka- ja majoituskulut paikan päälle palvelusi luo

Raportointi

Löydettävyys (netti, sijainti)

Aukioloajat

Ymmärtääkö asiakas mitä myyt?

Palveluympäristö (selkeys, viihtyisyys, helppous, käytettävyys)

Asiakaspalvelu (asiakkaan huomiointi, asiakkaan ongelman ratkaiseminen)

Tyytymättömän asiakkaan käsittely

Näistä kirjallinen ja kuvitettu raportti ja pisteytys

Palvelun hankinta (max. 50 €, tämän yli menevät kustannukset laskutetaan toimeksiantajalta erikseen)

Jos palvelun kokeiluun liittyy tuotteen hankinta, palautetaan tuote takaisin toimeksiantajalle käyttämättömänä hankintahintaa vastaan. Jos tuotetta on käytettävä palvelun testaamisen yhteydessä, palautetaan tuote toimeksiantajalle siinä kunnossa kuin se on välttämättömän testaamisen jäljiltä hankintahintaa vastaan. Jos toimeksiantaja ei voi ottaa tuotetta takaisin vastaan, laskutetaan toimeksiantajalta tuotteen hankintahinta erikseen.

 

.

Hyödyt

 

  • Olet itse tottunut sinulle tuttuihin asioihin, etkä itse tunnista tilanteita, jotka jättävät asiakkaasi epätietoiseksi
  • Pystyt tarjoamaan parempaa palvelua asiakkaillesi
  • Parempi palvelu houkuttelee lisää asiakkaita

 

Aikataulu

 

Palvelu toimitetaan kokonaisuudessaan 4 viikon sisällä tilauksesta.

Toimitusalue

 

Palvelu on toistaiseksi saatavilla seuraavissa maakunnissa:

  • Etelä-Savo
  • Kanta-Häme
  • Kymenlaakso
  • Päijät-Häme
  • Uusimaa

Eikö palvelu ole saatavilla alueellasi? Kysy tarjousta omalle alueellesi.